21 Temmuz 2012 Cumartesi

gülhan'ın galaksi rehberi...

hafta sonları en büyük zevkimdir gezi programlarını izlemek. özellikle de biri var ki izlerken hem büyük keyif alıyorum hem de kıskançlıktan resmen ekrandan çekip boğasım geliyor. kim mi? ne mi? tabiki gülhan'ın galaksi rehberi ve onun mizah duygusu yüksek şeker mi şeker enerjik mi enerjik sunucusu gülhan şen. ne enerjisi bitiyor ne de gezdiği yerler. hayatımda herhalde ender kıskandığım kişilerdendir. gezmediği ülke kalmış mıdır diye düşürüm her zaman.
ama geçen aylarda bir röportajına rastladım. işin aslının öyle öyle olmadığını anlatıyor. neredeyse üzülecektim ki kendimi son anda toparladım. o röportajın bir kısmını sizinle de paylaşayım. 

" Gülhan Şen durmadan geziyor ve biz onu izlerken keyif alıyoruz. Ancak bu bir iş ve iş olunca da eğlence değil bir görev olmuyor mu? 
Bu soruyu anlayarak sormanız benim için o kadar özel ve anlamlı ki. Dünyanın en eğlenceli mesleği de olsa, şayet o bir işse, beraberinde pek çok zorluğu da var demektir. Sahnede Madonna’yı izlerken “Oh, kadına bak, şarkı söyleyip dans ediyor ve milyarlarca para kazanıyor” gözüyle bakıyoruz. Oysa, Madonna’nın yaşadıkları kolay mıdır? Elbette değil. Durmadan çalışıyor kadın. İşi çok zor. Bir saatlik konser için kim bilir kaç ay hazırlıklar, provalar yapıyor. Benim programım da öyle. Herkesin yılda bir kez çıktığı tatil gibi değil. Güneş kremimi sürüp, denizde keyif yapmıyorum. Her şeyden önce asla aşmamam gereken bir bütçem var. Belli gün sayısında programı tamamlamam gerekiyor. "

hatta ve hatta... gezgin dergisi'nin temmuz sayısında bir röportajında şunları demiş. gel de kıskanma yani...


E.B.: Peki program başlayalı kaç bölüm oldu?
G.Ş.: Bu sene beşinci sezonunu doldurdu program. 118 bölüm yaptık.
 E.B.: 118 bölüm kaç ülke ?
G.Ş.: Ben toplamda gezdiğim ülkeleri hesapladım, yani program için gezdiklerimin yanında kişisel olarak gezdiklerimi de ekleyerek söylüyorum, 79 ülke 300’e yakın şehir gezdim. Hatta böyle kilometrelerini de hesaplamıştım. Dünyanın etrafını 16 kez dolaşmış kadar yolculuk etmişim.

tabiki iş iştir. her işin zorluğu vardır kendi içinde. o konuda saygı duyuyoruz kendisine de. ama dünyadaki kaç insan çalışırken bir gününü paris'te bir gününü italya'da geçirebilir ki.  veeee gerçekten işini severek yapan kaç kişi vardır şu ülkede?

79 ülke ne demek ya... benim şuanda aklım almıyor. dünyanın etrafını 16 kez dolaşmak falan. işte gerçekten gezgin olmak böyle bir şey.

hepimizin bir gün gezgin olması dileğiyle :))) hoşçakalın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder