17 Temmuz 2012 Salı

İki ayrı zamanda yaşayan iki insan...

"Onunla yazışırken benim için herkesten çok daha gerçekti, benim için; bildiğim her şeyden çok daha gerçekti.”

sene 2006... "göl evi" gösterimde... izlediğimde beni gerçekten etkileyen ilk duygusal film diyebilirim. imkansız olan aşkı daha çekici kılıyormuş bunu öğrendim. aradan 6 yıl geçmiş ama ben hala ara ara açar izlerim. ilk günkü gibi gözlerim dolar. konusu orjinal. ilk defa insanların birbirinden hiçbir karşılık beklemeden birbirlerini arayışlarını izledim. bıkmadan usanmadan...

ve filmde unutamadığım şeyler...
1) bütün duvarları cam olan o göl evi...
2) bir de evin önündeki posta kutusu...


ama sonradan şunu öğrendim :(

"2000 yapımı olan Güney Kore filmi "Siworae" zaman aşırı aşk anlamına geliyor. Amerika'da "İl Mare" ismiyle (İtalyanca--- deniz) yayınlandı. Son olarak filmi 2000 yılında Pusan Uluslararası Film Festivalinde izleyen Güney Kore asıllı iki yapımcı Roy Lee ve  Doug Davison tarafından fark edilerek yeniden çevrim hakları satın alındı ve 2006 yılında "The Lake House" ismiyle yeniden piyasaya sürüldü."


ve bendeki kore özelliklede güney kore filmlerine olan ilgi bununla başladı. 
eğer birgün gerçekten ağlamak istiyorsanız açın bir duygusal güney kore filmi izleyin. 
eminim gözyaşlarınızı tutamayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder